ESPERO QUE TODO LO QUE LEAS POR AQUÍ TE ACARICIE LOS OJOS

.

dilluns, de desembre 08, 2008

.somnis

Normalment els meus somnis solen ser molt difusos, i de vegades pareix que no tingues significat. Mai puc enrecordar-me'n de tot el somni sencer, de vegades soles em venen a la ment trossos d'ell o el començament del somni i no recorde com acaba.

Somni 1.


Estic en una sala a fosques. Hi ha com una llum que ve des de dalt (pareix ser una bombeta) il·luminant a un xic que està sentat en una cadira. Jo m'acoste a ell, però quan vaig apropant-me, vaig fent-me més petita alhora. Comence a parlar amb ell, a contar-li coses. Ell ni tan sols em mira, roman sentat i comença a fer coses sense fer-me ni cas. Em senc molt ignorada, com si fóra invisible per a ell. M'entra molta ràbia i impotència, i comence a cridar per a que em senca. Però no serveix de res...


Somni 2.


Estic sentada a una platja deserta. Escolte el soroll del mar, les oles quan trenquen a la vora... M'encanta eixe rumor de l'aigua, i eixa olor a sal que es respira a l'ambient. De sobte note unes mans de tacte suau als meus muscles. Em gire. És una persona (no sé si és un xic o una xica, no ho recorde) m'alegre molt de vorela. Comencem a parlar amb total confiança. I ens passem molt de temps allí assegudes mirant el mar i xarrant, com si el temps s'haguera parat de sobte per a nosaltres...


Somni 3.

Estic enmig d'una multitud de gent. Pareix una gran ciutat. La gent va de pressa, alguns parlen pel mòbil, altres miren el rellotge, i la majoria corre, camina ràpid; pareixen estressats i no semblen contents. Jo estic al centre del rebombori i necessite parlar amb algú, pero ningú pareix voler parar-se a escoltarme i a donar-me consell. Aquest somni em recorda a una lletra d'una cançó de Fito: "Muy pocas personas, demasiada gente."

2 comentaris:

Clars ha dit...

Marta! no sabia que tenies blog! em faig seguidora!^^

la veritat es que els somnis son tot un misteri, jo la majoria de vegades o no me'n recorde delq ue he somiat, o no li trobe cap sentit al somni que he tingut. Mai he somiat, que jo recorde, els tres exemples que has posat ací.

besadetes ameliera!

kik ha dit...

Bones! Merci per la visita, la teva versió particular de Coffee & Cigarrettes és interessant.

Em quedo amb Fito: "Diferente sangre de una misma herida"

Salut!