ESPERO QUE TODO LO QUE LEAS POR AQUÍ TE ACARICIE LOS OJOS

.

dilluns, de desembre 15, 2008

Frases d'Epicur

- " De tots els béns que la saviesa procura perquè la vida siga totalment feliç, el major amb escreix és la consecució de l'amistat."
- "No necessitem tant l'ajuda dels nostres amics, com la confiança en aquesta ajuda."
-" La ingratitud de l'ànima fa l'ésser viu àvid de variar els aliments fins a l'infinit."
- " El déu no se l'ha de témer; la mort és insensible; el bé és fàcil de procurar; el mal fàcil de soportar."
- " Un temps il·limitat i un temps limitat contenen el mateix plaer, si un en mesura els límits mitjançant la reflexió."
- "El dolor que entranya un sofriment intens és de curta durada, i el que perdura en el cos produïx un malestar lleuger."
- " Naixem una sola vegada, ja que no és possible fer-ho dues vegades, i no podem viure eternament. Tu, tanmateix, tot i no ser propietari del teu demà sotmets la teua felicitat a dil·lació. Però la vida es consumeix inútilment en una espera."
- " Compadint-nos dels amics, no amb lamentacions sinó prestant-los ajuda."

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Ei Marta. Què tal? Havia entrat moltes vegades al teu blog pero mai havia firmat així que ací està. M'encanta el teu blog.
Vinga ja ens vorem...
Besaeta
Sergi (entre tu i jo : Xipy)
xD

angel ha dit...

Epicuro de Samos!! el padre de la escuela epicúrea dentro del periodo helenístico en la filosofía griega, que coincidió en el tiempo con los estoicos. Supongo que los estudiarás después de los míticos Sócrates, Platón y Aristóteles en Hª de la filosofía en 2º bach. jejej :P

Muy xulas las frases de Epicuro. Las has traducido al valenciano o ya estaban por ahí? (Reconozco tener algún problemilla al entender el valenciano..)

Antonio ha dit...

Hola Marta, soc Toni d'Alfàs.

Jo vaig a citar-te una de Buda, potser a tú no et diga res; però quant me la digueren a mi em marcà molt:

"Debades no conseguir alló que es vol, és un cop de sort"

miss desastres ha dit...

M'encanta el teu blog! jo tenc una frase de Rosa Luxemburg per tú: "quien no se mueve no siente las cadenas".